marți, 22 februarie 2011

Legea atractiei

      "Greseala pe care o facem majoritatea dintre noi este sa credem ca daca spunem “nu” unui lucru pe care nu-l dorim, il indepartam. De fapt este invers, il atragem. Legea Atractiei face abstractie de negatiile pe care le folosim.Legea Atractiei nu tine cont de faptul ca ceea gandim este bun sau rau, ca ne place sau nu. Ea doar raspunde la gandurile noastre. Astfel, atunci cand avem o problema si ne plangem, ne infuriem sau suntem cuprinsi de un sentiment de teama si manie, acesta este semnalul pe care il emitem in univers. Astfel, conform Legii Atractiei, primim inapoi mai multe situatii si intamplari care sunt in conformitate cu starile noastre. Astfel, facand o simpla schimbare in modul in care gandim si ne exprimam, putem schimba modul de desfasurare a intregii zile."

    Poate pentru unii  aceasta lege e considerata o prostie, dar ea are loc, se desfasoara tot timpul in jurul nostru, chiar daca ne dam seama sau nu. Noi trebuie doar sa credem in ceea ce ne dorim. Poate nu ne dam seama tot timpul de ceea ce se intampla in jurul nostru, dar prin ganduri pozitive vom reusi sa atragem lucrurile  dorite. Ni se demonstreaza asta, vom observa daca suntem atenti ca Universul raspunde fiacarui gand pe care noi il trimitem. Trebuie sa ne comportam ca si cum am avea un lucru si...il vom avea dupa un timp.
     Azi mi s-a mai demonstrat inca o data ca exista. Unii vor spune probabil ca sunt naiva si cred tot ce se spune, dar nu...daca noi credem, vom reusi sa dobandim totul. Eu am multumit inainte sa am sau sa se intample ceva, ma comportam ca si cum totul era in regula chiar daca observam ca cei din jurul meu sunt ingrijorati si nelinistiti. Stiam ca va fi bine, de fapt la mine era totul bine, nu mai trebuia sa astept nimic. Eram multumita, eram fericita, eram pe aceeasi unda cu Universul :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu