vineri, 11 februarie 2011

primavara sau inca iarna?

In cursul saptamanii trecute, gerul parea ca nu vrea sa se desparta de noi, oferindu-ne astfel niste peisaje superbe, totul era alb...copacii, gardurile, casele, peste tot se observa un strat de zapada inghetat. In unele parti parea ca in basme. Era o placere sa privesti...
   Dar totusi parca ne-am cam saturat. In inimile noastre ne dorim altceva... vrem sa vina  primavara. Ne dorim ca totul sa prinda viata.

Ei bine, saptamana aceasta ne-a rezervat o surpriza... am avut parte de cateva zile mai calduroase, de primavara. Mi-a facut placere sa studiez oamenii, sa ii vad cum reactioneaza, ce fac; parca voiam sa ii fac sa se simta bine pe cei care nu schitau nici macar un zambet. Am reusit sa obtin  zambete, am vazut oameni fericiti, in ciuda problemelor pe care le intalnim la tot pasul... DA, un zambet este foarte important, iti schimba total starea de spirit, iti reda increderea in tine pe care poate ai pierdut-o. Soarele ne transmite energie pozitiva...sa o primim asadar cum trebuie.
     Am fost incantata sa vad oamenii mergand pe strada cu bicicleta... Nu stiu cum e pentru altii, dar pe mine m-a bucurat mult acest lucru. Se simte apropierea primaverii prin agitatia si freamatul din natura...
    Copii sunt cei care dau viata oricarui loc. Au tot timpul pofta de viata, nu se confrunta cu alte probleme, reusind astfel  sa alerge tot timpul, sa se joace, sa alerge, sa rada... sa se bucure de viata. Cum ar fi daca ne-am comporta toata viata ca niste copiii? Sa incercam macar sa privim doar partea buna a lucrurilor si sa nu ne pierdem speranta ca va fi bine :).

Nimic nu tine o vesnicie, nu? Multi dintre noi sperau ca iarna a plecat sau cel putin asta isi doreau, dar ni s-a aratat ca suntem inca in prima jumatate a lunii februarie, o luna de iarna si e normal ca inca sa ninga; nu degeaba au inceput sa cada cativa fulgi...dar e clar ca a inceput marea batalie dintre iarna si primavara. Pana la sosirea primaverii, sa ne bucuram de ceea ce ni se ofera. Nu mai este mult.
Fulgii care au cazut in seara aceasta au fost chiar draguti...
 

Un comentariu: