duminică, 20 februarie 2011

Stim sa fim fericiti?




   Viata ne ofera la fiecare pas cate o lectie pe care noi avem datoria sa o invatam daca vrem sa ne fie mai bine. Trebuie sa stim sa alegem ce e bine pentru noi, ceea ce ne bucura si ne umple sufletele de optimism-asta consider eu. Sentimentele difera de la o persoana la alta, la fel si conceptiile sau trairile, dar toti trebuie sa fim fericiti, sa luptam pentru FERICIRE. De multe ori spunem ca nu avem chef de nimic, totul pare a fi sters... STOP! Aceasta nu e calea spre fericire. Socializarea, comunicarea ne ajuta sa nu ajungem la asa-numita "depresie". Nu stiu ce e de fapt aceasta stare,mai bine zis  nu vreau sa stiu. Am un alt scop: eu vreau doar sa fiu fericita, vreau o lume fericita.
    Ajungem uneori sa spunem ca o persoana apropiata ne-a spulberat visele si toate idealurile. Nu avem si noi o parte din vina? De ce am lasat-o sa distruga cele cladite? Cu siguranta am gresit si noi, dar e greu sa recunoastem. Cu timpul ne dam seama ca e imposibil sa nu gresim, ne dam seama ca viata nu e chiar asa cum credeam noi si ne pune la tot felul de  incercari...vrea sa fim mai puternici :). O sa reusim? Daca ne dorim acest lucru, cu siguranta. Nu toti stiu sa fie fericiti; multi nu stiu sa se bucure de cel mai mic lucru, nici nu il observa si trec astfel pe laga fericire. Unde se gaseste fericirea? Simplu: la tot pasul, problema e ca noi nu  zarim. De ce? Pentru ca suntem stresati, suntem preocupati de problemele noastre, ne ocupam si ne concentram mintea cu lucruri negative. Am ascultat vreodata natura, sunetele tuturor vietuitoarelor? Am observat culorile si zambetul florilor? Ne-am bucurat alaturi de copii care alearga tot timpul? Ne-am jucat cu ei? Probabil...nu. Sa incercam sa facem lucruri care ne aduc bucurie in inimi si, cu siguranta, ne vom simti mai bine. Nu e greu sa fim fericiti, in schimb e foarte placut :). Sa incercam cel putin.... NU ne costa nimic!

Un comentariu:

  1. Ceea ce spui tu suna atat de frumos. O notă de pozitivism intr-o lume in care oamenii cred ca fericirea e greu de atins si in care fac din ea un ideal. Mereu ne inchipuim ca fericirea ne este adusa in viata de anumite fapte, lucruri, persoane, de asa numitele scopuri pe care vrem sa le atingem si ca fara ele noi nu suntem fericiti. Intr-adevar ca toate acestea iau parte la starea noastra de fericire, insa nu ar trebui sa fim fericiti doar pentru simplul fapt ca traim,ca putem vedea minunatiile ce ne inconjoara, ca putem auzi, ca putem simti? Ba da...ar trebui, insa ne gandim atat de mult la partea "intunecata" a vietii, ii dam atat de multa importanta incat aceasta ajunge sa se instaleze permanent in viata noastra, eclipsand fericirea. Ce pacat ca fiinta umana nu e in stare sa vada in toata partea negativa ceva bun. La urma urmei pentru asta traim, sa fim fericiti, de ce n-am fi in fiecare zi?

    RăspundețiȘtergere