marți, 26 aprilie 2011

De ce un blog?

     Cu putina intarziere, keby, voi raspunde leapsei tale :D.
     De ce am ales sa imi fac un blog? ei bine, nu postez eu zi de zi, ci cand simt ca am ceva de aratat.
     Primul lucru la care m-am gandit cand mi-a venit ideea "infiintarii" unui blog  a fost urmarirea evolutiei fotografiilor.  Intentia mea e  sa postez diferite poze, iar de-a lungul timpului sa observ o diferenta a perspectivei si imbunatatirea calitatii acestora.
     Bineinteles, am mai si postat cate ceva, am scris ce am simtit si incerc sa transmit doar ganduri pozitive, chiar sa ma incurajez pe mine prin acestea. Vreau sa ma vad evoluand din toate punctele de vedere ;)
     Sunt la inceput de drum, sa zic asa, dar pe parcurs sper sa reusesc sa  postez tot mai multe articole, impresii, fotografii etc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu