miercuri, 6 aprilie 2011

"Tu iti faci viitorul!"

Primavara aduce  fericire in sufletul oamenilor, ii face mai energici si cu un apetit mai ridicat de a profita de fiecare clipa (asa as vrea eu sa fie). Unii oameni emana mereu acelasi val  de ganduri pozitive, de bucurii...iti e mai mare dragul sa stai in preajma lor. nu ne este greu sa ii recunoastem. chiar daca nu ne cunosc, zambesc si intra in discutie cu noi, se apropie incercand sa ne transmita si noua acelasi pozitivism de care avem atata nevoie.
Azi am avut parte de o experienta asemanatoare, in urma careia nu imi puteam sterge zambetul de pe buze, simteam o bucurie in suflet, a fost ceva nou, dar mi-a placut la nebunie. Consider ca atitudinea pozitiva o poti dobandi pe parcursul vietii, dar de cele mai multe ori e mostenita, la fel si zambetul care nu dispare aproape niciodata de pe chipul nostru. La un magazin am fost intampinata de o persoana pe care nu o cunosteam, care avea un chip luminos, si care m-a abordat intr-un mod foarte placut...mi-a  dat impresia ca o cunoasteam de o viata. Am discutat tot felul de lucruri, simteam ca se bucura pentru mine, vedeam asta... Imi povestea din experienta ei de viata, mi-a dat sfaturi si m-a incurajat. Mi-a inseninat ziua si...abia astept sa ma intalnesc din nou cu ea, sa mai povestim :). Mi-a tot repetat un lucru: "TU ITI FACI VIITORUL!". Pe acest slogan se axeaza familia persoanei respective :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu