sâmbătă, 7 mai 2011

joi, 14 aprilie

     In dimineata zilei de joi, programul initial a fost putin schimbat. Trebuia sa participam la niste cursuri acolo, sa vedem cum decurg orele la ei, dar...surpriza! am mers sa vizitam ferma de vaci a liceului :D. Nu toata lumea a fost incantata de idee asta, in special elevii francezi. Ei au reactionat si mai urat decat noi.
     Dupa ce ne-am intors de acolo, am finalizat discursurile si pre-proiectele, iar in grupa, s-a hotarat cine va fi oratorul fiecarei tari. Eu am fost aleasa pentru Mauritania, Marian la Kenya, Diana la Afghanistan, iar la Maroc  si Thailanda s-au ales din elevii francezi.
     Pentru a ne relaxa, am  facut Canoe Kayak, majoritatea pentru prima data. Eu am spart gheata, deoacere din Romania nu s-au  inghesuit prea multi pentru a merge in prima tura si am zis ca merg eu...nu avea sa mi se intample nimic, deoarece aveam veste ;). Traseul mi s-a parut lung, iar vaslele-greu de controlat, de manevrat. Totusi, pentru prima data consider ca a fost destul de bine. si acum aud cum mi se spunea: >>Droite, gauche!   Droite, gauche!   Droite, gauche!<<
 



 A urmat un curs de occitana... Sub forma unui joc, am invatat cateva cuvinte occitane, iar noi i-am  invatat pe francezi aceleasi cuvinte in romana. a fost distractiv, pronuntiile au fost care mai de care mai amuzante, dar in final noi am castigat: am pronuntat corect mai multe cuvine decat ei ;).
    Seara am vizionat un film documentar, despre care nu am ce sa zic; nu l-am inteles, de fapt majoritatea  elevilor nu l-au inteles :D


     Inainte de a ne pune la somn, am repetat discursurile si am primit ultimele indicatii. Emotiile au fost imense ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu