sâmbătă, 7 mai 2011

Miercuri, 13 aprilie

       Dupa o noapte friguroasa, ne-am trezit curiosi sa aflam ce ne asteapta, care ne va fi programul....
       miercuri a fost ziua in care i-am cunoscut pe elevii francezi. dupa ce  am luat micul-dejun am inceput cursurile cu ei. chiar daca la inceput o oarecare reticenta era prezenta in atmosfera, dupa cateva jocuri dragute pe care le-am facut tocmai pentru a ne cunoaste si pentru a ni se urmari modul in care lucram intr-o echipa, lucrurile au decurs foarte bine, toata lumea fiind mult mai relaxata. Am fost grupati pe tarile pe care le-am reprezentat si am inceput treaba.
       Deoarece nu ne-am dus acolo doar in vizita, a trebuie sa si muncim. drept urmare am inceput sa lucram la discursuri, le-am pregatit pentru ziua de vineri. In echipa era loc si de mai bine, dar nu a fost rau nici asa ;). ma asteptam la mai multa cooperare si implicare din partea partenerului meu din Franta, dar...asta e :).
     


Dupa ce am luat pranzul am mers sa vizitam cetatea Carcassonne, o cetate medievala.  A  fost  impresionanta...nu am reusit sa o vedem in intregime, fiind foarte mare, iar timpul destul de scurt. Oricum am vazut lucruri unice, poate, in viata, peisaje de neuitat, si oameni deschisi... toti erau amabili, draguti cu noi, ne ajutau sa intelegem si sa gasim ceea ce cautam :).





   

























 Treziti de dimineata, seara am fost obositi. Drumul a fost destul de lung, iar energia noastra s-a cam pierdut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu